06.04.2017

7 ілюзій недосвідченого музиканта

 

1. Запис — це найскладніше…

 

Перший трек, перший альбом – старання, переживання, робота, морока, репетиції, транспозиції… Але, повірте, якщо його не продати, то все це – просто збитки (моральні й матеріальні). Тому продумайте всі етапи, включно з продажами. Просто чітко визначте: «де і кому пропонувати?» та «як рекламувати?» А для цього необов’язково бути бухгалтером чи бізнесменом.

 

 

2. Мій диск – моє все

 

Записати свій перший альбом – це ще не дорівнює стати музикантом з великої літери. А знайти свою публіку, своїх фанатів, своїх продавців та покупців? А робити свої концерти, створювати прецеденти? Треба розкрутись, накрутитись, для того, щоб полюбитись. Ніхто не зобов’язаний Вас слухати тільки тому, що у Вас є альбом. Будь-хто за певні гроші й завдяки деяким зусиллям може записатися, але робота на публіку і для публіки – це довгий та складний процес.

 

3. Моя музика подобається всім, бо вона подобається мені (та моїй мамі)

 

Кажуть: «Публіка – дура!» Це питання спірне:

 

  • якщо Ви за, тоді варто включати “режим сніжинки”, “мороз” і так далі. Тобто, не реагувати і тоді, коли Вас не захочуть слухати. Бо ніхто Вам не винен і не повинен. Можна писати і далі, але тоді з впевненістю, що це для майбутнього, на сотню так років вперед.
  •  

  • та якщо Ви так не думає (принаймні на 100%), тоді аналізуйте, вибирайте і самі відповідайте за своє творіння. Експерименти – це дуже добре й прогресивно, але в міру.

 

4. Слава – це бути в тренді

 

Мода – все одно що міраж. Сьогодні в тренді – завтра на складі. То є ймовірність, що Вас звинуватять у наслідуванні, у другосортності, а потім – ще й у застарілості. Найвища вартість – щирість. Якщо Ви любите, те що робите, любите власну музику, то і тут є ймовірність. Ймовірність, що це віддзеркалиться й у інших, що Вашу музику полюблять інші, що вона знайде своє місце і свою славу. Але і в цьому випадку ймовірність все одно залишається ймовірністю.

 

5. Назбираємо матеріал – тоді будемо думати про концерти

 

Послідовність, послідовність і ще раз послідовність. А ще публічність і ще раз публічність. Так було завжди – музиканти не існують без публіки, а фанати не існують без "підкормки". Чергуйте роботу в студії та концерти. І завжди будьте в комунікації зі своїми прихильниками. Не ізолюйтеся!

 

6. Фанати почекають

 

Це продовження попереднього пункту. Хорошої музики багато. Класних музикантів теж. Ви знаєте собі ціну? – тоді не зупиняйтесь, шукайте та долучайте нову аудиторію. На любов – відповідають любов’ю. Любіть своїх фанатів, і вони будуть любити Вас ще більше.

 

7. Де ми є? – та у «Vk», хіба ще щось треба?

 

А тут - продовження двох попередніх пунктів. Якщо Ви переживаєте про своїх фанатів, тоді не обмежуйтеся тільки однією соціальною мережею:

 

Facebook: заснована у 2004 році, на місяць – 1,86 млрд. активних користувачів.

Вконтакте: заснована у 2006 році, на місяць – 955,1 млн. відвідувачів.

MySpace: на 2012 рік відвідуваність - 25 млн. І тут – ПРОБЛЕМА. Тому, що мережа зараз втратила свою популярність, а певний період часу не функціонувала взагалі. Це було і є великою проблемою для тих, хто був лише і тільки там.

 

 

Будьте скрізь та не забувайте, що надійність завжди під сумнівом. Ваше страхування – це універсальність, а ще банальна електронна пошта, яка є надійною та постійною базою даних.

 

За матеріалами UpSound.

Коментарі 1

Догори