Перший трек, перший альбом – старання, переживання, робота, морока, репетиції, транспозиції… Але, повірте, якщо його не продати, то все це – просто збитки (моральні й матеріальні). Тому продумайте всі етапи, включно з продажами. Просто чітко визначте: «де і кому пропонувати?» та «як рекламувати?» А для цього необов’язково бути бухгалтером чи бізнесменом.
Записати свій перший альбом – це ще не дорівнює стати музикантом з великої літери. А знайти свою публіку, своїх фанатів, своїх продавців та покупців? А робити свої концерти, створювати прецеденти? Треба розкрутись, накрутитись, для того, щоб полюбитись. Ніхто не зобов’язаний Вас слухати тільки тому, що у Вас є альбом. Будь-хто за певні гроші й завдяки деяким зусиллям може записатися, але робота на публіку і для публіки – це довгий та складний процес.
Кажуть: «Публіка – дура!» Це питання спірне:
Мода – все одно що міраж. Сьогодні в тренді – завтра на складі. То є ймовірність, що Вас звинуватять у наслідуванні, у другосортності, а потім – ще й у застарілості. Найвища вартість – щирість. Якщо Ви любите, те що робите, любите власну музику, то і тут є ймовірність. Ймовірність, що це віддзеркалиться й у інших, що Вашу музику полюблять інші, що вона знайде своє місце і свою славу. Але і в цьому випадку ймовірність все одно залишається ймовірністю.
Послідовність, послідовність і ще раз послідовність. А ще публічність і ще раз публічність. Так було завжди – музиканти не існують без публіки, а фанати не існують без "підкормки". Чергуйте роботу в студії та концерти. І завжди будьте в комунікації зі своїми прихильниками. Не ізолюйтеся!
Це продовження попереднього пункту. Хорошої музики багато. Класних музикантів теж. Ви знаєте собі ціну? – тоді не зупиняйтесь, шукайте та долучайте нову аудиторію. На любов – відповідають любов’ю. Любіть своїх фанатів, і вони будуть любити Вас ще більше.
А тут - продовження двох попередніх пунктів. Якщо Ви переживаєте про своїх фанатів, тоді не обмежуйтеся тільки однією соціальною мережею:
Facebook: заснована у 2004 році, на місяць – 1,86 млрд. активних користувачів.
Вконтакте: заснована у 2006 році, на місяць – 955,1 млн. відвідувачів.
MySpace: на 2012 рік відвідуваність - 25 млн. І тут – ПРОБЛЕМА. Тому, що мережа зараз втратила свою популярність, а певний період часу не функціонувала взагалі. Це було і є великою проблемою для тих, хто був лише і тільки там.
Будьте скрізь та не забувайте, що надійність завжди під сумнівом. Ваше страхування – це універсальність, а ще банальна електронна пошта, яка є надійною та постійною базою даних.
За матеріалами UpSound.