29.12.2016

Дебютне «демо»: що саме, куди і як?

Мабуть, всі музиканти знають, що дебютне демо – дуже важлива річ. Щоправда, мало хто знає, куди і як її «влаштувати». Дійсно, що ж робити з готовим демо-записом? Коротко про це читайте далі.

Щоб неможливо було відмовити

Перш, ніж вирішувати, кому представити демо, треба розібратися, яким воно має бути. Чимало музикантів вважає, що демо-запис може бути у приблизно нормальній якості. Справа в тому, що пісня для альбому буде переписуватися. Друга версія матеріалу має бути краще. Це необхідно для того, щоб вразити слухачів. Ще б пак! Якщо не вразити з першого разу, другого шансу не буде. Тому, створюючи перший демо-запис, зробіть все по максимуму. Саме цей трек стане «візитівкою» на все життя. Щоб демо приніс відгук слухачів та потенційних партнерів, треба обрати підходящий трек. Він має відповідати характеру гурту, підкреслювати його унікальність та співпадати з медіа форматом. Остання вимога є обов’язковою, оскільки потенційні партнери оцінюють цей фактор у першу чергу. Тож, щоб обрати влучну пісню, треба орієнтуватися в радіо-форматах.

Насправді, існує безліч форматів. В ефір потрапляють переважно хіти. У цілому, українські радіостанції не надто прив’язані до музичних напрямів. Це розширює можливості музикантів. Тож, на що орієнтуються сучасні медіа?

Одна з вимог – позитивне звучання. Пісня має створювати гарний настрій та приємну атмосферу. Звичайно, в ефірі лунають різні голоси та лади, але у «позитивної» пісні більше шансів потрапити до сітки. Окрім тексту та мотиву, має значення хронометраж треку. Найоптимальнішою є довжина у 3:00-3:30 хвилин і бажано українською мовою. Коли з форматом вирішено, час готувати список контактів для налагодження партнерських зв’язків.

Тож, кому?

Перш ніж оприлюднити пісню, зробіть її бажаною. Це підвищить кількість запитів на Ваш трек. Тому, зробіть кілька анонсів про цю пісню. Закінчивши студійний процес, розмістить фото-репортаж та статтю про те, як відбувався запис. Через кілька днів розмістить демо. Розрекламуйте Ваше «аудіопоповнення».

Запропонуйте готове демо Інтернет та оффлайн радіо. Виславши пісню поштою, не лінуйтеся перетелефонувати та пересвідчитися в отриманні матеріалу. У першу чергу концентруйтеся на вітчизняних мовників, але не забувайте і про закордонні радіостанції. Також запропонуйте матеріали про свою творчість різним телеканалам.

Потім пропонуйте Ваше демо лейблам, промоушен-агенціям та концертним агентствам, власникам клубів та інших концертних майданчиків. Вони також потребують артистів для власних шоу-програм. Варто звернутися і до продюсерів, на всяк випадок. Цілком не виключено, що Ви все ж таки знайдете своїх партнерів.

І не забутьте

Працюючи над створенням демонстраційного матеріалу, обов’язково врахуйте, що демо – це не лише одна пісня. Це – комплекс матеріалів, який дає можливість скласти максимально повне уявлення про артиста. Окрім пісні треба мати також кілька фотографій та прес-реліз. Великим плюсом стане наявність кліпу, знятого під демо-пісню. Цей матеріал сприятиме більшому поширенню інформації.

Насправді, шляхів реалізації – безліч, лише треба їх знайти.
У цьому Вам допоможе «Клуб Музикантів»!

Коментарі 0

Догори