06.06.2016

До слави через YouTube

YouTube - це не просто відеохостинг. Ще на початку 2012 щоденна кількість переглядів відео на сайті перевищила 4 мільярди (!!!). Багато, вже занадто багато, людей стають популярними завдяки YouTube. Ті, хто не соромляться на камеру заспівати, зіграти, станцювати, можуть отримати величезну популярність, іноді  навіть ті, хто не може похвалитися талантом. Я Якщо у вас є свій проект, даємо пару лайфхаків про розкрутку. 

При розкручуванні групи дуже корисним стане власний «фірмовий» канал на YouTube. Якщо ще кілька років тому кількість переглядів за добу там вже перевищувала чотири мільярди, то є величезна ймовірність, що хоча б пару глядачів, випадково потраплять і на ваш канал. Головне, ви повинні розуміти, що відразу мільйон переглядів вам не набрати. Хоча ... все може бути!

Що приваблює людей? Гарна картинка, цікаве наповнення і багато нового. Для того, щоб отримати свій листочок з лаврового вінка, ви повинні докласти багато зусиль.

• По-перше, гарне оформлення каналу. Кому цікаво дивитися на безладно залиті відео з дурними заставками?

• По-друге, періодично завантажуйте нові відео. Канал, що не оновлюється, з парою відео теж нікому не цікавий.

• По-третє, використовуйте нормальну камеру. Так, не сперичаюсь. Є сотні популярних блогерів, які знімають на телефон. Але не забувайте, що зараз глядач більш вимогливий.

• Четверте, - монтаж. Початок, де ваше обличчя або рука відривається від камери, де мама кличе їсти або в сусідньому гаражі лається сусід, виглядає смішно і безглуздо. Ніяка серйозна людина не підпишеться на канал і, швидше за все, забуде про гурт або виконавця через годину - максимум.

• П'яте. Не забувайте, що є така корисна річ, як анотація в відео. Використання анотацій в самому відео збільшує конверсію підписників на каналі YouTube. Це факт.

А всі думки на кшталт «Там і так багато груп», «Та ось ще, робити нічого, разом з котами за перегляди боротися», - відкидайте відразу ж. Це прекрасна можливість для того, щоб про вас дізналося не лише рідне місто, а й цілий світ.

Для натхнення - кілька історій успіху, які почалися з YouTube:

Карлі Рей Джепсен. «Hey, I just met you, and this is crazy, but here's my number, so call me, maybe?» - Цей приспів засідає в голові надовго. А популярність до зірки прийшла після пародій на її кліп, викладених в мережу. Зараз квиток на концерт канадської співачки коштує понад 100 доларів.

Kazaky. Їхнє відео «In the Middle» в перші ж дні побило всі рекорди - ще ніколи нікому не відома нова група не збирала мільйон переглядів за один тиждень. Завантажене відео на YouTube призвело до того, що вони вже виступали на одній сцені з Мадонною і заробляють в сотні разів більше, ніж раніше. Тисячі суперечок навколо них не зменшують гонорарів. А чим ви гірші?

Микола Воронов. Цей смішний «ботанік» викликав бурхливе відкрите глузування на першому концерті. На відміну від реального життя, в мережі оцінили його творчість. Пісню купив гурт Quest Pistols, а самого Миколу почали запрошувати на шоу.

Валентин Стрикало. Це той, який Юрій Каплан. Мабуть, найяскравіший приклад, як YouTube допомагає досягти успіху навіть сором'язливим. На першому відео - заїкання, бігають очі, невпевнена мова ... Це потім стало ясно, що даний набір - просто образ, але сам факт!

Лана Дель Рей. Складно повірити, але до 2011 року її творчість не мала попиту . Слава і успіх прийшли після кліпу на пісню «Video Games», завантаженого на YouTube. Зараз - повні зали і стадіони, виконання будь-яких примх в райдері.

Спробуйте, надихайтесь. Бажаємо успіхів!

Коментарі 0

Догори