22.06.2016

Хто такий ендорсер? Плюси і мінуси

Хто такий ендорсер? Це музикант, який використовує обладнання певної фірми за контрактом. Часто популярні артисти виступають ендорсерами.

Чим це добре? Це взаємовигідний договір. Наприклад, ви можете розповісти на своєму сайті, який бренд використовуєте, а виробники можуть вказувати списки своїх ендорсерів з посиланнями на їхні сайти. Тобто, ендорсінг можна позначити як взаємовигідну рекламу.

Чи є підводні камені? Якщо ви ще не розкручений музикант - то навряд чи станете ендорсером гідної фірми. Тому багато молодих гуртів грішать і беруться за перші ж пропозиції. У свою чергу молоді компанії грішать низькою якістю відбору, часто і якість обладнання відповідає тому. У цьому-то і небезпека. Ви зобов'язані впевнитися, що бренд гідний, і що ви не заплямувати своє ім'я, розкручуючи фірму, продукція якої залишає сподіватися на краще. Зараз це здається не таким вже й страшним, але коли ваш рівень піднімається - то і вимоги фанів теж піднімуться. Тому іноді краще почекати.

Ендорсери бувають різні: 1-й тип. Ці музиканти в перевазі у брендів. Їм дають масу пільг. А ось стати таким ендорсером непросто і потрібно мати високий рівень популярності. 2-й тип. Таких представників найбільше. Це популярні музиканти, але не всесвітнього масштабу, а певної країни. Їм теж дають багато пільг, але вже не таких, як представникам першого типу. Таких ендорсерів часто можуть попросити виступити на якій-небудь виставці з презентацією фірми. 3-й тип. Представників даного типу менше, ніж попередніх, але точно більше, ніж ендорсерів першого типу. Зазвичай артисти цього рівня самі набиваються в ендорсери. Дуже часто вони переходять на більш високий рівень, але також трапляється і відмова від співпраці через невигідність.

Коментарі 0

Догори