22.03.2016

Як вибрати хорошого продюсера

В музичному бізнесі досить меркантильних і недобросовісних особистостей, які, називаючи себе «продюсерами», просто хочуть розжитися грошима від наївних музикантів. Представляємо вам п'ять важливих моментів, на які варто звернути увагу при виборі хорошого продюсера.

 
Тому, якщо ви все ж вирішили працювати з фахівцем, то переконайтеся, що перед вами справжній професіонал своєї справи.
 
Перш за все, треба пам'ятати, що продюсер – це людина, яка має так «упакувати» ваші музичні ідеї та напрацювання, щоб вони продавалися й приносили прибуток. Хороший продюсер може розкрутити навіть слабкий матеріал, а якісний так і взагалі вивести на «зоряний» рівень.
 
 
Варто звернути увагу на наступні важливі деталі, які допоможуть вам знайти правильного продюсера й досягти успіху.
  1. Продюсер сам повинен бути музикантом, аранжувальником, звукорежисером, а також обов'язково мати смак і комерційне чуття.
  2. Не платіть за роботу заздалегідь, особливо якщо у продюсера немає успішних альбомів. Можливо, у нього просто є своя студія звукозапису, і він зацікавлений у тому, щоб ви проводили там якомога більше часу – не безкоштовно, звичайно. Така людина зовсім не буде зацікавлена у вашому успіху та розвитку.
  3. Перше питання, яке треба задати майбутнього продюсеру: «Що ви можете зробити для мене?». Якщо у відповідь підуть порожні обіцянки без конкретики, але з вимогою передоплати – не зв'язуйтеся з таким «фахівцем». Зацікавлений продюсер повинен бути готовий вкласти в проект час, досвід і гроші в надії на те, що це окупиться.
  4. Хороший продюсер може «зіштовхнути» вас з місця, якщо ви раптом на чомусь застрягли. Підказати, переробити, переграти – фахівець повинен спостерігати зі сторони і вносити розумні корективи. Тому продюсера варто шукати ще на етапі репетицій, щоб він міг краще включитися в процес.
  5. Продюсер повинен мати відмінні організаторські здібності. Адже це на його плечі лягають всі пошуки студії, обладнання, звукорежисера і сесійних музикантів. І зробити це все потрібно в чітких рамках бюджету. Самі ж музиканти часто надто захоплюються і не особливо звертають увагу на таке важливе фінансове питання.
Більшість музикантів, звичайно, не горять бажанням звертатися до продюсера, вважаючи за краще розвиватися самостійно. Але відмовляючись від такого фахівця, треба оцінювати всі ризики й обсяг роботи, який доведеться проробляти, паралельно видаючи якісний музичний матеріал.
 

Коментарі 0

Догори