08.12.2016

Як заробити музиканту в період «Нового року»?

Більшість досить витрачається в період підготовки і проведення новорічних свят. Хтось витрачає, а хтось і заробляє. Ось, наприклад, музиканти! У новорічну «пору» особливо «звалюються» пропозиції-запрошення участі у проведеннях масових заходів, концертів і сімейних святкувань. Всі вони, звісно, потребують артистів. Нині в Україні функціонують десятки агентств, які готові зробити саме Вам і для Вас свято. Природно, що в цей період безліч компаній і велика кількість артистів створюють солідну конкуренцію один одному. Як же отримати найбільш вигідне замовлення «під ялинку»?

Нехай замовляють саме Вас!

Щоб отримати новорічні замовлення, існують три основні шляхи. Вам потрібно буде написати багато листів, зробити безліч дзвінків і відвідати декілька зустрічей. Але листи будуть не для Санти. Вашими «одержувачами» стануть:

  • концертні майданчики (переважно, комерційні клуби і ресторани);
  • приватні і державні компанії;
  • івент-агентства.

Ви максимально повно відчули весь цей неймовірно довгий список контактів? Але не спокушайтесь. Аж ніяк не всі з них відразу зроблять Вам замовлення. Щоб все-таки отримати його, важливо і потрібно знати, до кого саме і коли, власне, звертатися. Так, до кого ж і коли?

Найкращим часом для пошуку новорічних замовлень є кінець вересня. Причина в тому, що багато компаній святкують Новий Рік вже в середині листопада. Правда, чимало тих, хто замислюється про створення свята тільки в першій половині грудня. Тому, якщо Ви не встигли налагодити контакти на початку осені, все одно не послаблюйте своє «полювання на звіра» і головне – не втратьте свій шанс. Але перш, ніж зв'язатися з потенційними клієнтами, необхідно розробити вигідну пропозицію, таку, яка придушить «продукти» конкурентів. Як же це зробити?

Що потрібно «ЯЛИНКАМ»?

У музичному світі завжди була і залишається вельми висока конкуренція. З цієї причини прибуток музикантів дуже малий. Причина такої ситуації в не зовсім відповідній освіті. Ще з музичної школи вчать красиво, емоційно і правильно грати. Незважаючи на складність цього завдання, воно порівняно просте. Набагато складніше виявити свою індивідуальність так, щоб всі це помітили, і щоб всім це сподобалося. Багато артистів, особливо початківці, намагаються вразити своєю неординарністю, роблячи занадто складні речі. Запам'ятайте! Розважаючись, люди не хочуть, щоб їх примушували думати, вони прагнуть максимально відпочити. Тому, щоб передати важливе послання в своїй творчості, робіть це просто, легко і ненав'язливо. Для цього спробуйте самі розважитися і отримати задоволення від творчого процесу по-справжньому.

Кожна людина формує сама розуміння будь-якої ситуації в своєму житті. Презентуйте всім, як чуєте музику саме Ви, яким по-Вашому може бути ідеальний Новий Рік? Розмірковуючи про це, проаналізуйте – яких помилок припустилися інші артисти і організатори, які недоліки мали їхні події, як би Ви хотіли це виправити? Створивши своє бачення, замисліться про запити аудиторії. Однією піснею неможливо задовольнити бажання всієї публіки одночасно. Орієнтуйтеся на категорію тільки своїх слухачів. З'ясуйте, які основні переваги, які з цих побажань ще не реалізовані. Вся ця інформаційна база дозволить Вам створити унікальний проект, про який захочуть дізнатися дуже багато. Але перш, ніж «продати» його, протестуйте роботу на фокус-групі. Розкажіть про свою ідею кільком довіреним людям, ознайомте їх з треками і програмою. Після врахуйте їхню думку, але не поспішайте втілювати. Подумайте, наскільки це доцільно. Виходьте із пропозицій своєї аудиторії, а не в інтересах економії.

Коли матеріал повністю готовий, створіть демонстраційні матеріали. Знайдіть спосіб представити свій проект. Оскільки йдеться про новорічне шоу, створіть коротке відео з різними фрагментами програми. Вони повинні заінтригувати, але не розкривати суті. До цього додайте анонс і комерційну пропозицію. Пропозиція повинна містити максимально стислу інформацію. Поясніть потенційному клієнту, чому йому вигідно працювати саме з Вами. Так, до кого ж з цим всім звернутися?

Переглянемо список контактів...

Щоб запит мав позитивний відгук, необхідно звернутися до потрібної людини. Як її знайти? Для цього потрібно чітко знати свою аудиторію. Але почнемо з простого.

У першу чергу, зверніться в івент-агентства. У цьому випадку надсилайте абсолютно всім. Через два дні після цього зателефонуйте своїм одержувачам і коротко, але яскраво викладіть вигідність і унікальність власної пропозиції.

На перший погляд це може здатися забагато, але з усієї маси Ви можете отримати і рівно нуль відгуків. Чим більше контактів – тим більше шансів. Наступним кроком будуть розважальні заклади, а саме – клуби та ресторани. Надсилайте пропозиції тільки в ті заклади, в яких може проводити свій вільний час винятково Ваша цільова аудиторія.

За таким же принципом вибирайте компанії, яким без посередників варто запропонувати створення новорічного кооперативу. Звертайтеся до тих, у кого є більше грошей. Швидше за все, багатії відмовлять, оскільки у них є налагоджені «постачальники веселощів». Ті, в свою чергу, міцно тримаються свого заможного клієнта і не дозволять йому так просто піти.

Коли йдеться про бізнес середнього достатку, звертайтеся в основному до тих, хто опікується виробництвом або наданням матеріальних послуг.

У кожного є свій шанс, потрібно лише ним скористатися. Не бійтеся це зробити. Спробуйте. Успіх обов'язково буде на Вашому боці. У цьому Вам залюбки допоможе «Клуб Музикантів». Приєднуйтесь!

Коментарі 0

Догори