10.11.2016

Кліпи. Чи можна без них?

Кожна музична група потребує кліпів. Якісне відео цілком може працювати на Вас. Як це зробити? Які кліпи продають музику? Про це коротко і доступно – далі.

Кліпом можна заробити?

Чи знаєте Ви, що за трансляцію кліпу цілком реально отримати Роялті, наприклад, на американських ресурсах. Проблема полягає в тому, що медіа-простір США має низку вимог до формату і якості контенту. Альтернативою слугує YouTube. При певній кількості переглядів відео автор отримає якусь суму. Це – дріб’язок, але, як то кажуть, приємно.

Українській групі досить складно отримати гроші за прокат кліпу, але заробити на цьому цілком реально. Варто відзначити, що в бізнесі існує два типи прибутку: фінанси і престиж. Щоб початківці змогли отримати перше, їм доведеться поборотися за останнє. Частково це може забезпечити якісний кліп. В українському шоу-бізнесі музичні відео сприймаються як матеріал для демонстрації і просування. Кліпи цілком можуть забезпечити перспективи або зовсім відібрати їх. Відео слугує відмінним ресурсом для розширення своєї аудиторії і залучення партнерів. Але кліп може посадити і в калюжу, якщо його зроблять непрофесійно. Як же забезпечити себе «успішним» відео?

Потрібно створити перспективу?

Відомо, що будь-яка річ безглузда, якщо не вкласти в неї частину душі. Кліп не буде наділений змістом, якщо не знати, для чого це відео. Публіка сприйме як нісенітницю «порожній» кліп. Тому перш, ніж взятися за підготовку відео, проаналізуйте і з’ясуйте свою мотивацію.

Багато музикантів «роблять» простенькі концертні відео, бажаючи заощадити. Але це призводить лише до зайвих витрат. Такий матеріал рідко приносить бажаний результат.

Можна зняти фантастичне відео, маючи дуже скромний бюджет. Для цього потрібно прагнути простоти, а не пафосу. Не забувайте, що ретельно спланований знімальний процес дозволяє заощадити час і гроші. Відсутність чіткого плану робить всі дії безцільними.

Почніть зі сценарію. Від нього залежить підбір локації, реквізиту, кількість акторів, технічний інструментарій і, відповідно, – бюджет. Який же сценарій здатен принести успіх? В його основі має бути те, що Ви хочете показати, і обов’язково те, що хочуть побачити Ваші глядачі/слухачі.

Для створення «рецепту» Вашого відео дізнайтеся про вподобання «своєї» цільової аудиторії. Соцопитування не дасть Вам чітких результатів. З’ясуйте, ким саме є Ваші потенційні шанувальники, чим вони живуть і чого прагнуть, що люблять і чим нехтують. Це допоможе створити «орієнтири». Відмовтеся від наслідування. «Змішайте» думки аудиторії зі своїм баченням. Таким чином, у Вас сформується ідея «Вашого відео». Далі – розвивайте концепцію. Окресливши фінал, уявіть початок і продумайте розвиток. Створіть основні сцени, а потім поєднайте їх в єдине ціле. Ваш сценарій – готовий. Визначивши сюжет Вашого кліпу, підберіть інструментарій для реалізації всіх складових. Тільки тепер можна взятися за підбір локації і визначити дату для зйомок.

Безумовно, для глядача історія важливіша за якість картинки. «Хітовий» кліп хочеться подивитися знову і знову. Найчастіше такого ефекту досягають сценарії зі щасливим кінцем. Нехай навіть в найдраматичнішій Вашій історії буде хеппі-енд. Яскравий приклад – фільм «Титанік».

Особливе враження справляє щирість, яка виходить із глибини душі. Тому, бажаючи підкорити слухачів своєю творчістю, «розкрийте» весь свій внутрішній світ і витончено покажіть його.

Творіть і домагайтеся реалізації своїх сценаріїв у житті!

Коментарі 0

Догори