23.02.2017

«Освіжіть» партії своєї «акустики»

Партії акустичної гітари можуть бути цікавими, якщо застосувати нестандартні акорди або акорди зі зміненою аплікатурою.

Природно, що Музикант-новачок починає з вивчення основних акордів. Але кожному захочеться йти далі. Наступний крок – це вивчення нових «фігур». Одним із таких елементів є акорди зі зміненою аплікатурою.

Але без знання аплікатури акордів Ви не зможете зробити звучання більш цікавим.

Пропонуємо Вам ознайомитись із схематичним відображенням всіх акордів.

Це – варіації основних акордів. Їх засвоєння – дуже просте завдання. Головне, звісно, практика, оскільки ці акорди побудовані на основі мажорних і мінорних тризвуків.

Перший приклад

Перший приклад – великі мажорні септакорди. Приклад заснований на ритмічних малюнках, які нагадають Вам гітарні партії Eagles і Bread.

Вам добре знайомі акорди C і F. На їх основі «будується» апплікатура акордів Cmaj7 і Fmaj7. Змішуйте ці два акорди з іншими мажорними і мінорними тризвуками. Далі – застосовуйте септакорди від інших нот. В результаті Ви отримаєте дуже цікавий "колір" звучання.

Другий приклад

Другий приклад точно нагадає Вам репертуар Oasis та їхню композицію «Wonderwall». Але щось подібне можна почути й в репертуарі груп Alice in Chains і Smashing Pumpkins.

Виконати це не складно, тому що тут задіяні перша та друга струни на третьому ладу. Це дозволить створити єдиний ритмічний малюнок.

Третій приклад

Sus-акорди – це акорди із затриманням. Вони відрізняються своїм нейтральним характером звучання, але базуються на мажорних або мінорних акордах. Ознайомтеся з третім прикладом.

Погодьтеся, що аналогічна ідея «прихована» в композиціях «Thank You» і «Tangerine» групи Led Zeppelin.

Четвертий приклад

Блюз дуже часто пов'язують саме зі звучанням малих септаккордов. Але вони прекрасно себе почувають й в інших стилях музики. Особливо, якщо їх доповнити іншими акордами. Наприклад, ознайомтеся із композиціями «Banana Pancakes» і «Sitting, Waiting, Wishing» Джека Джонсона. Ви насолодитесь цим поєднанням.

Наступний приклад продемонструє різкість звучання малих септаккордів:

П’ятий приклад

Приклад акцентує басову лінію. Тому, «виймайте» басову ноту перед «вибудовуванням» основного акорду.

У цьому прикладі – акорди зі зміненим басом. А саме – Cmaj9 на басу B, D на басу F# і G на басу B. Змінюючи басову ноту, Ви, звісно, варіюєте основний тон акорду. Так само, наприклад, відбувається і в композиціях «Runaway Train» групи Soul Asylum та «A Whiter Shade Of Pale» гурту Procul Harum.

Коментарі 0

Догори