17.11.2016

Працевлаштування музиканта: приклад вирішення проблеми

У пострадянських країнах сформувалося кліше: те, що приносить задоволення, не може бути професією. Нісенітниця! Те, що приносить задоволення, повинно бути професією. Навіщо витрачати своє життя на неприємні речі? Життя і так дуже коротке. Якщо музичні заняття настільки захоплюють, що саме їм хочеться присвятити більшу частину свого часу, вони точно повинні стати професією. Як на цьому заробити? Схема доволі проста. Навчившись, беріться за пошук зайнятості і фінансових прибутків. Шляхів багато, почнемо з найпростішого. Від нього неможна відмовлятися, але й не варто розраховувати тільки на нього.

Класного Музиканта повинно бути багато

Взявшись за пошуки заробітку, подбайте, щоб потенційні «Клієнти» також змогли знайти Вас. Щоб досягти мети, використовуйте максимум ресурсів. Одними з них є спеціалізовані сайти з базами даних. Веб-ресурси створюються спеціально для організаторів заходів. Їхными активними користувачами є event-агенції, які опікуються створенням корпоративних і приватних свят. Арт-директори невеликих клубів також нерідко зазирають у ці бази даних. Але як зробити так, щоб сподобалися саме Ви? Станьте зрозумілим, доступним і привабливим. Як це зробити?

Ближче до «Клієнта»

Людей зближує взаєморозуміння. Станьте зрозумілим своєму «Клієнтові». Все незрозуміле викликає негативну реакцію. Від цього зазвичай хочеться відмовитися. Ніхто не стане витрачати свій дорогоцінний час на роздуми. Фаворитом буде той, хто стане зрозумілим з перших секунд. Як правило, саме вони викликають симпатію, оскільки асоціюються з чимось знайомим. Отже, Вам потрібно стати цим «чимось знайомим» і, водночас, новим.

Щоб досягти результату, дійте в інтересах свого потенційного «Клієнта». Відвідавши Вашу сторінку в базі даних, він повинен швидко і легко знайти те, що йому потрібно. Подбайте, щоб саме така інформація була про Вас на видноті. Все дуже просто!

Насамперед визначте, що саме Ви хочете розповісти своєму «Клієнтові» про себе. Після цього подумайте, наскільки це буде цікаво і корисно йому.

Рекомендуємо оформлювати матеріали в базі даних у форматі резюме + портфоліо. «Клієнту» повинно бути комфортно працювати з Вашими матеріалами. Рекомендують викладати всю інформацію у вигляді тез. Вкажіть дату співпраці, назву Вашого проекту, а також ім’я компанії, що втілювала його. Проекти повинні бути виписані за хронологією. Вказуйте як дрібні, так і великі проекти. «Вау-ефект» відбувається за рахунок довжини списку, гучні імена в ньому дають лише певні бонуси.

Вкажіть максимум контактних даних. «Клієнту» повинно бути зручно сконтактувати з Вами. Крім номерів телефону, залиште свій скайп і вайбер-аккаунт, а також посилання на Ваші сторінки в соціальних мережах.

Додаткові бонуси складе список персон, з якими Ви співпрацювали. Але потрібне враження він забезпечить, якщо в ньому – відомі імена. Якщо Вам вдалося перемогти в професійних конкурсах або бути номінованим на музичні премії, неодмінно вкажіть це окремим пунктом.

Портфоліо повинно включати в себе ваші відео- і аудіо-файли, знімки з фотосесій і виступів. Класифікуйте свої матеріали. Ніколи не «скидайте» все в одну папку. Ваші відео-, аудіо- та фотодокументи повинні знаходитися в різних папках. Музичні файли повинні бути сортовані у різних альбомах. Відмінні за жанром (наприклад, ліричні й танцювальні) треки повинні знаходитись так само окремо. Це допоможе потенційному «Клієнтові» швидко відшукати потрібне саме йому. Кожен тип матеріалу треба надавати у кількох версіях. Робіть достатньо, але не надто багато.

І де саме ця база даних?

Подібних баз даних у Мережі не так уже й багато. Але на даний момент Ви знаходитесь в «Клубі Музикантів» – адже це спеціалізована база даних винятково у музичній індустрії! Саме тут Ви віднайдете систематизований каталог резюме-професій. Щоб «додатися», необхідно лише зареєструватися й оформити свій профіль. Дійте!

І ще. Оформлюючи свою сторінку, керуйтесь вищезгаданими рекомендаціями.

І не забувайте – мрія прилітає на крилах віри. Вірте у себе, тоді й оточуючі повірять у Вас!

Коментарі 0

Догори