13.04.2017

Життя в INSTAGRAM або 15 способів стати ближчим для фанатів

 

Хто знає, чому люди так (страшенно!) люблять фото? Люблять фотографувати і фотографуватися? Чому хворіють на селфі-хворобу? Чому з усього (надзвичайно цікавого), що є у Вас на сторінці, 80% відвідувачів переглядають лише фото? «Чому?» – цього ми точно не знаємо. Але знаємо, що приблизно стільки ж відсотків інформації (80%) люди сприймають очима.

 

 

Отже, якщо Ви прагнете побудувати стосунки, зорієнтовані на довічну любов Ваших фанатів, то розуміння того, що можна і треба робити в Instagram, стане великим плюсом.

 

1. Хештеги. Багато хештегів. Ставити їх треба, і не тільки тому, що вони схожі на дієзи (на щось таке рідне музичне), а й тому, що вони є своєрідними етикетками. Хештеги – це і назва, і характеристика, і контексти того, що є на картинці.

 

2. Тільки стежте, щоб не було забагато хештегів. Не використовуйте популярні хештеги, які жодним чином не пов’язані ні з Вами, ні з Вашою творчістю, ні з тим, що зображено на картинці. Не заплутуйте людей, адже хештеги повинні роз’яснювати і допомагати в пошуку. В протилежному ж випадку вони будуть спамом.

 

3. Прикольні заголовки. Головне правило того, як треба давати заголовки в Instagram, просте: вони повинні легко читатися і легко запам’ятовуватися. «Так!» – лаконічності і гумору (не “чорний”, і без образ). «Ні» – хитромудрим фразам і формалізму (науково-юридичний стиль). Ваші заголовки повинні бути легкими, щоб, глянувши одним оком, все було ясно і зрозуміло. І цікаво.

 

4. Підглянути у конкурентів. Використання хештегів конкурентів (хоч як би не боліло і не розривалося серце) допоможе Вам знайти нову потенційну публіку.

 

5. Жива стрічка. Була у нас фотосесія у чотирьох стінах, на білому чи блакитному фоні. На наших фото ми: то стоїмо, то присіли, то усміхнулися, то подивилися в інший бік, то руки склали. А потім всі 127 фото-варіантів завантажили в Instagram. Ааа! Це так нудно! Не робіть такої помилки. Ваша стрічка мусить бути живою – там повинно бути Ваше життя, Ваші концерти, Ваша робота, Ваш відпочинок, Ваша собака, недільний боулінг, нічні тусовки – все те, чим Ви по-справжньому живете.

 

6. Яскравість і стильність. Тьмяні, темні, зернисті та нерозбірливі фото доречні, хіба якщо на них зображений туманний Лондон або якщо це вінтажні фото. Але якщо там нормальне сучасне обличчя – тоді пора освоїти елементарні навички користування фільтрами.

 

 

7. Створіть ажіотаж! Квитки для двох у подарунок до Дня закоханих, розіграш футболки з брендовим написом, диски з автографом – ідей хоч лопатою, під ногами валяються. Але зацікавленість та активність навколо Вашої сторінки різко зросте в рази. Люди люблять азарт, люблять подарунки, люблять грати. І будуть раді взяти участь, навіть якщо нічого з того не матимуть.

 

8. Посилання на музику. Оскільки ми ніколи не забуваємо, що музика – це головне, то хочемо порекомендувати, щоб і Ви не забували давали посилання на Ваш сайт, або кудись, де можна вільно для задоволення послухати Вашу чудову музику.

 

9. Все і одразу. Зекономте масу часу – використовуйте функцію, яка поширюватиме Ваші фото одночасно і у Facebook, і у Twitter.

 

10. Профіль. Розкажіть про себе – заповніть профіль. Розкажіть елементарно про те, хто Ви, що і про що співаєте, в яких жанрах і для кого. Розкажіть для того, щоб це допомогло зорієнтуватися новачкам, тим, хто вперше Вас побачив (і щоб цей “хтось” обов’язково перейшов на Ваш сайт і послухав музику).

 

11. У Вас повинно бути цікаво. Зробіть собі за звичку вести фото- або відеоблоги Ваших гастрольних поїздок. Адже це дуже цікаво, бо всі хочуть подорожувати, ба більше – хочуть подорожувати разом з Вами. Instagram тут трішки допоможе. Зніміть відео на репетиції – привідкрийте завісу творчих буднів. Адже і це теж дуже цікаво, а ще – дуже особисто.

 

12. Музичні короткометражки. Тепер у Instagram можна викладати відео до 60 секунд. Це можуть бути кавери, пародії, фрагменти Ваших нових пісень, імпровізація, соло барабанщика, віртуозний пасаж саксофоніста, ексклюзивна супер-вібрація… Або щось інше, але оригінальне і музичне.

 

13. Створіть своїх супер-фанатів. Коментуйте і лайкайте картинки Ваших фанів, виявляйте інтерес до їхнього, теж цікавого життя, любіть їх, приділяйте їм увагу. Тоді у Вас будуть не фани, а супер-фани. Тоді у Вас з ними будуть вже майже особисті стосунки, буде особлива близькість, довіра і прихильність одне до одного. А це класно. Це буде надихати та підтримувати – і “працює” це в обидва боки.

 

14. Селфі з публікою (продовження попереднього пункту). Фотографуйтеся з тими, хто Вас знає і любить. Фотографуйтеся скрізь і завжди – після концертів, в супермаркеті, на вулиці. А потім викладайте фото й позначайте одне одного. Буде приємно – і Вам, і (особливо) їм.

 

15. Партнери. Домовтеся з іншими, близькими Вам групами або солістами про взаємодопомогу і співпрацю. Задумайте спільний проект або зіграйте разом спільний концерт. Тоді їхня аудиторія може стати і Вашою, а Ваша – і їхньою теж.

 

16. Послідовність. Будьте вимогливими самі до себе, тому що навіть в Instagram не варто халтурити. Все повинно робитися з душею, якісно і послідовно.

 

Ви особистості, Ви оригінальні та унікальні, й таким вже є Ваше життя. Відкриваєте його, діліться своїм життям, його маленькою частиною в Instagram. Мабуть, тим і приваблюють нас картинки – в них ми закладаємо частинку реальності й бачимо там мозаїку життя.

 

За матеріалами UpSound

 

Коментарі 0

Догори