Резюме

Умови прийому замовлень

Перед тим як зв’язатися з приводу замовлення, прочитайте ці умови.

Спираючись на міжнародний досвід та
законодавство України щодо авторських та суміжних прав, визначається
такий порядок відносин. Це гонорар за виконану роботу, та договір щодо
авторських та суміжних прав який регулює право на роялті у відсотках між
сторонами договору.

Виходячи з цього всі субєкти задіяні в
створенні музичного твору мають право на гонорар та свій відсоток роялті
від використання цього твору. Субєктами права на роялті визначається
коло людей які приймали творчу участь у створенні музичного твору, це
автор(и) тексту та музики, аранжувальник(и), виконавець(и) музичного
твору, звуковий продюсер, звукорежисер. Нижче надаються посилання на
правові акти та розяснення щодо авторських та суміжних прав.

Про авторське право і суміжні права

Авторські та суміжні права

За умови погодження до співробітництва,
надаються для узгодження та підписання “Договір про створення за
замовленням і використання музичного твору” та “Договір між співавторами
музичного твору” в залежності від типу замовлення.

Замовлення на твір музики, аранжування, реміксу (* зведення та мастерінг).

  1. Максимально чітко сформулюйте основні критерії стилістики і звучання композиції. Надайте демо своєї пісні (якщо потрібна аранжування або ремікс) в гітарному або фортепіанному супроводі.Так само вітаються приклади бажаного звучання і стилю, але їх не повинно бути більше 3-х. Справа
    в тому, що аранжувальник теж людина зі своїм музичним смаком, і якщо не
    буде чітких орієнтирів, то результат може значно відрізняться від того,
    що Ви представляли або малювала Ваша уява.
    Намагайтеся
    якомога чіткіше описати свої уявлення про композицію, це надалі
    допоможе уникнути непорозумінь, на вирішення яких йде дорогоцінний час.
  1. В ході роботи над композицією, якщо
    потрібно внести які-небудь зміни, доповнення, замінити або додати
    інструмент(и), вказуйте точний таймінг їх розташування в композиції
    (секунди, хвилини).
    Намагайтеся в письмовому вигляді викладати свої зауваження і побажання по роботі. Це
    робиться для того, що б аранжувальник міг у будь-який момент звернутися
    до Вашого листа, якщо раптом призабув деякі нюанси в момент роботи над
    композицією.
    До того ж це дуже економить час, як замовника, так і виконавця.
  2. В ході роботи можуть надсилатися демоверсіі композиції в низькій якості і з частотними перебивками. Це робиться для того, що б композицію неможливо було використовувати до повної готовності і відсікти потенційних «кидал».
  3. При оформленні замовлення, вноситься
    передоплата в розмірі 50% від повної суми. Передоплата є запорукою і не
    підлягає поверненню у разі якщо замовник відмовляється від співпраці, (в
    цьому випадку замовнику надаються всі матеріали: міді файли
    інструментів або програмна сесія, інструментальний мультитрек в
    аудіоформаті, з якими він може продовжити роботу в іншому місці).
    Решта 50% виплачується після закінчення роботи над композицією.
  4. Вартість замовлення формується від стилю і
    складності композиції. Гармонічно і інструментально проста композиція
    буде дешевша ніж складна оркестрова. Також на вартість впливає
    тривалість звучання, стандартна 3-4 хвилини, довга 5-8. Іноді замовник
    затягує терміни виконання, довго не може визначиться над звучанням,
    інструментальним наповненням, хоче послухати кілька варіантів
    аранжування тощо, в такому випадку вартість буде регулюватися динамічно
    забаганкам замовника.
    Можливий варіант стовідсоткової передоплати. У цьому випадку строки
    робіт можуть бути мінімізовані, всі демоматеріали висилаються в
    максимально високій якості.
  5. По закінченні роботи над композицією, Ви отримуєте аудіофайл в
    CD-якості 16 bit 44,1 kHz і MP3 320 kbps а також мультитрек, які можна
    використовувати при живих виступах, запису вокалу.
    Варіанти знижок обговорюються окремо.
    Звертаю Вашу увагу на те що всі додаткові фінансові витрати пов’язані з
    перерахуванням і конвертацією грошових коштів, лежать на стороні
    замовника. Тому прошу врахувати це при перерахуванні грошей.

* На зведення приймаються аудіофайли інструментів з такими параметрами:

  • якість 24 bit 44,1 або 48 kHz
  • пікове значення за рівнем гучності всіх аудіофайлів окремо не повинно перевищувати -6 dB
  • якщо інструмент монофонічний, він повинен бути в моно форматі, стереофонічний – в стерео
  • вся динамічна, частотна і просторова обробка в аудіофайлах повинна бути відключена. якщо обробка задумана як художній хід, то повинен бути присутнім дубльований аудіофайл з цією обробкою і мати відповідну назву
    • по можливості
      замовник надає свою версію міксу або референсний трек, для того що б
      представляти на яке звучання орієнтується замовник
  • всі аудіофайли повинні бути поіменовані за назвами використаних інструментів, тобто KICK, GUITAR, PIANO і т.п.
  • всі аудіофайли повинні мати однакову довжину регіонів по таймлініі
  • вартість визначається за кількістю
    звукових файлів у сесії, тривалості треку і за кількістю створюваних
    AUX-посилів і складності FX-обробки
  • по закінченні роботи над зведенням,
    замовник отримує стереофонічний аудіофайл в якості 24 bit 44,1 або 48
    kHz готовий для мастерінгу.
    Уразі здійснення мастерінгу потужностями CJ MARS PRODUCTION (оговорюється при прийомі замовлення), надається аудіофайл в CD-якості.

* Для мастерингу приймається аудіоматеріал з такими параметрами:

  • стереотрек з параметрами 24 або 32 bit, 44,1 або 48 або 96 kHz
  • пікові значення за рівнем гучності повинні знаходиться в межах від -6 до -3 dB
  • для мастерингу треку стереогрупами, приймається матеріал в кількості не більше 8-ми стереогруп із зазначеними вище параметрами
  • по закінченні роботи надається стереофайл в CD-якості (16 bit, 44,1 kHz)

контакти для прийому замовлень:

[email protected]

Завантажити резюме звукорежисера Макаренко Сергій.doc (29.5 КБ)
В обраних у 0 користувачів

Догори